Gilla Flugfiskaren på facebook

måndag 15 mars 2010

Flugbindarhelg.

I helgen har jag varit o kollat på Kalmar FF-IFK Göteborg, tyvärr blev det en förnedrande förlust för Kalmar särskilt jobbigt var det då jag och kompisen från Göteborg var ere och tittade på matchen också. Så man fick höra att vi förlorade ett par ggr!
Vi ta dem nästa gång!

I övrigt så har jag bundit på rätt så bra i helgen bland annat bundit ett helt gäng fjädermyggpuppor, lite nymfer, större dagsländor, wolly bugger mm.

Här kommer lite bilder!











Bandit rock o lite snus är perfekt combo med flugbindning.


Svarta wolly bugger



Lite fjädermyggpuppor och superpuppor

2 kommentarer:

  1. Fina flugor Andreas!
    Tur att jag följer din blogg för jag måste också binda ett knippe med superpuppor, dom är slut i asken =)

    Ha det gott och keep on blogging!

    /Johan

    SvaraRadera
  2. Tack Johan.
    Ja superpuppan får man inte vara utan i asken :)

    ha de!

    SvaraRadera