Gilla Flugfiskaren på facebook

fredag 7 februari 2014

Sameo UV-lim

Sameo har nyligen börjat sälja UV-lim och UV-lampor som är väldigt populärt i dagens flugbindning.
Deras pris är fruktansvärt bra 39:- för limmet och 89:- för lampan. Ett otroligt bra pris, nästan för bra. Jag personligen har inte jättemycket att jämföra med då jag själv inte använt UV-lim under någon längre tid. Jag har tidigare använt Loons UV lim som jag tycker har funkat väldigt bra men som har en betydligt högre pris. Loons lim ger en bra och hård yta medans Sameos tycker jag blir liknande inte riktigt samma hårda yta efter en limning. Uv lampan som de säljer är jag riktigt nöjd med och det är som natt och dag om man jämför med den jag tidigare testat från Biltema.

Vill ni beställa Sameos UV-lim och lampa kolla in på www.flugor.se
39:- oslagbart pris!

För övrigt kör Flugor.se  en stor kampanj på tafsar och tafsmaterial med riktigt bra priser.

Till helgen kommer ett inlägg om mina favoritflugor för fjällfisket efter harr och öring.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar