Gilla Flugfiskaren på facebook

onsdag 17 februari 2010

Harrkarp ?

I vintras så gjorde jag mig ännu en tatuering (börjat bli många nu).
Jag ville göra något med fisketema, funderat på att göra en fluga eller ngt liknande men har inte riktigt fått ihop det så det skall passa in bland mina andra tatueringar som är alla av "old school" temat.
Men så kom jag på att en koikarp som är ett väldigt populärt mönster att göra skulle kunna funka och sedan modifiera om den något. Så hittade en schysst bild som vi skissade om lite och gjorde den lite mer lik en harr iaf vad det gäller fenan och munnen.

Så här blev det!





Jag blev jäkligt nöjd om det är särskilt lik en harr dock vet jag inte har iaf vissa drag av harren.
Det är Jens i Kalmar på House of Pain som gjort den, riktigt duktig tatuerare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar