Gilla Flugfiskaren på facebook

onsdag 30 april 2014

Mycket beställningar!

En ask full med flugor klara för leverans
Det har varit mycket beställningar på flugor den senaste tiden, mycket blandat med stora streamers till regnbågsfisket till mer imitationsflugor till fisket efter kräsna öringar. Mycket roligt!

Jag band mycket flugor för ett par år sedan till butiker och även privatpersoner, men tappade suget efter ett tag vilket ledde till att jag faktiskt slutade binda flugor i ett par månader. Men jag hittade tillbaka, tack och lov och numera binder jag endast till privatpersoner men gör ingen större reklam för det utan har en del stammisar som brukar beställa varje år. Dock tar jag ju självklart emot beställningar från nya "kunder" också. Leveranstiderna varierar lite beroende på hur många flugor som skall göras men ca 1-2 veckor brukar det ta. Priserna varierar också beroende på antal, flugtyp osv men för er som undrar eller vill ha pris maila på olsson1985@gmail.com

Den senaste större ordern är klar och skall skickas, nästa på tur är flugor för regnbågsfisket och därefter en fjällask. Jag skall också se över mina egna askar inför söndagens tur till fisket hos Smålandsfiskarna.
Vi har bokat fiske där söndag - måndag skall bli mycket spännande och se vad deras vatten har att bjuda på.

Skitfiske på er!


Foammyggan är populär

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar