Gilla Flugfiskaren på facebook

tisdag 31 december 2013

2014

Gott Nytt År!

Nu är det nytt år och nya möjligheter. 2013 har varit bra men fiskefronten för min egen del har varit ganska blek och hoppas på ett mycket bättre år 2014.

Det finns riktigt stora planer för 2014 några som jag håller hemligt och några jag kan dela med mig utav. För det första så finns en resa till Bosnien planerad tillsammans med min far och Amir till hans hemstad Jajce. Skall bli sjukt häftigt och spännande. Sedan hoppas jag att mina fiskeprojekt med kommunen tar fart i år så får till något trevligt put and take vatten i kommunen. Dessutom skall jag bli pappa i mars igen, något som jag också ser fram emot väldigt mycket. I övrigt så blir det säkerligen en hel del regnbågsfiske och sökande efter öringen detta året också.
2014 blir nog kanon!

God fortsättning på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar