Gilla Flugfiskaren på facebook

onsdag 21 november 2012

Flugor.se

Flugor.se är riktigt bra ställe på nätet med snabba leveranser av bra flugor och fina spön och rullar från Sameo. Finns dessutom i Lyckeby och innan vi skulle köpa flugspö från dem så fick vi gärna komma ner till deras lokal o prova spöna först, riktigt bra service och bra att ha och göra med. Jag binder ju 99% av mina flugor själv men det har hänt några gånger att jag beställt flugor från dem och framförallt flugan "masken" som jag helst slipper att binda själv.

Nu har de börjat att sälja flugbindningsmaterial och krokar vilket jag tro kan bli väldigt bra. Så jag provade att beställa hem lite krokar från dem för att se kvalitén på dem och provbinda lite flugor och jag blev mycket nöjd med resultatet, känns gedigna och tåliga. Jag kommer snart att beställa hem lite flugbindningsmaterial också för att testa det.

Krokarna får 4 fiskar av 5 i betyg!


www.flugor.se in och titta på deras utbud, bra priser, kvalité och snabba leveranser!



Klinkhammer, Europé 12 och Streaking caddis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar