Gilla Flugfiskaren på facebook

måndag 24 oktober 2011

Borrsjöån och annat.

Längesedan man bloggade här nu.
Tusen miljoner annat som skall göras och fisket har hamnat lite i skymundan.

Lite fiske har det dock hunnits med och i början av september drog jag och min far iväg till Borrsjöån för en minisemester med husbil som vi lånat av en bekant. Måste säga det att skall man iväg och fiska på lite olika ställen så är det verkligen supersmidigt med husbil. Man spara dessutom in lite pengar på boende, (dock drar en husbil lite mer per mil) man kan i stort sett stanna vart som helst längs en sträcka och blir man lite trött i kastarmen är det bara att krypa in bilen och vila upp sig lite.

Dock har jag lyckats slarva bort mitt minneskort med bilderna från resan de dyker förhoppningsvis upp snart och då kör jag ett längre inlägg om denna resan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar