Gilla Flugfiskaren på facebook

fredag 27 juni 2014

Mina flugor levererar

Kikade in på en av mina följares blogg idag. Christofer som har sidan http://ichthysflyfishing.blogspot.se/ har även köpt en del flugor av mig och det är alltid roligt att höra eller läsa att flugorna man binder fungerar.
Kolla gärna in Christofers blogg, den är rätt nystartad men bjuder på trevlig läsning och en blogg jag kommer följa.



Jag får mycket förfrågningar om jag säljer flugor både via facebook och via bloggen. Det smidigaste sättet att beställa är att antingen skriva till mig på min facebook-sida eller skicka ett mail till olsson1985@gmail.com. Ange vilka flugor ni är intresserade av eller om ni vill att jag skall sätta ihop något paket för exempelvis regnbågsfiske, öringfiske eller kanske fjällfiske. Priserna varierar beroende på vilka flugor som önskas och antal. Men snittpriset på flugorna ligger på ca 15:- st.
https://www.facebook.com/pages/Flugfiskaren-i-Småland/189557031196133?ref=hl

Skirfiske på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar